Nej, varen er først reserveret når du går til kassen og betaler for den.
Jeg har lavet en ordre for et par timer siden, men har glemt en vare. Kan I tilføje denne til min ordre?
Ring til kundeservice på tlf. 70269890, så ser vi hvor lagt din ordre er nået.
Kan jeg få sendt flere ordrer sammen for at spare fragt?
Det er desværre ikke muligt at sende to ordrer sammen.
Kan jeg forudbestille eller reservere en udsolgt vare?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde forudbestilling eller reservation af en udsolgt vare.
Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad gør jeg?
Skulle du være så uheldig, at have modtaget en defekt vare bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og hurtigst muligt oprette en reklamationssag her app.claimlane.com/c/lirumlarumleg-dk
Kan jeg selv returnere varer på jeres lager?
Du er velkommen til at returnere direkte på vores lager. Hvis du vil bytte, skal du lave en onlineordre på de varer du ønsker og vælge Click & Collect. Når du har modtaget en mail, om at ordren er klar til afhentning kan du medbringe returvaren samt den udfyldte returformular.
Vi hæver beløbet for den nye ordre og tilbagefører beløbet for returvaren 1-2 dage efter modtagelsen, undtaget efter jul og/eller udsalg; her kan der gå 5-10 hverdage
Har i en fysisk butik hvor jeg kan se varerne og købe?
Vi har ikke en fysisk butik, men vi tilbyder Click & Collect, så du kan afhente din bestilling på vores lager i Hornbæk.
Hvorfor bliver jeg bedt om at indtaste mit NemID/MitID?
Pr. 1. januar 2021 er der indført ekstra sikkerhed ved kortbetaling på nettet. Den ekstra sikkerhed er vedtaget af EU's 2. Betalingstjenestedirektiv og den danske Lov om betalinger. Formålet er at mindske misbrug med betalingskort og dermed sikre dig bedre når du handler på nettet.
Det betyder at alle køb skal godkendes med en af følgende ekstra sikkerhedsfaktorer:
Godkendelse med NemID/MitID
Vi anbefaler at du bruger NemID og nøglekort app. NemID nøgleviser kan dog også bruges. Papnøglekortet kan ikke længere anvendes til køb på nettet.
SMS og kodeord
Det vil fortsat være muligt, at godkende køb med en engangskode på sms, men det kræver at du også oplyser et kodeord, som du opretter her
Synes du, at det er forvirrende, så prøv at se her, hvor der er en rigtig god gennemgang af, hvordan du får det til at fungere.
Bestilling fra institution/ kommune
Du foretager en bestilling via hjemmesiden på normal vis. Institutionens EAN nummer påføres, når du udfylder kundeoplysninger. Du vælger herefter EAN faktura som betaling. Den mailadresse, der indtastes på ordren skal være institutionens mailadresse. I vil indenfor nogle dage modtage en elektronisk faktura.
Hvordan betaler jeg med gavekort?
Dit gavekort har en kode som indtastes i feltet "GAVEKORT" ved betalingssiden. Herefter fratrækkes automatisk det beløb som dit gavekort lyder på.
Handel fra ikke-EU land
Jeg handler fra et ikke-EU land og skal ikke betale dansk moms. Men der pålægges 25% moms på ordren, hvorfor?
Systemet pålægger altid automatisk 25% moms. Dette beløb vil blive tilbageført efter ordren er afsendt. Du skal selv stå for afregning af told og moms, når pakken afhentes hos GLS. Lirum Larum Leg har intet med dette at gøre.
Sikkerhed
Det er helt sikkert at handle hos Lirum Larum Leg. Betalingen med kort foregår via en sikret side, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer).
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@lirumlarumleg.dk eller 70 26 98 90.